FCM palkittiin maailman johtavana matkahallintoyhtiönä

Lehdistötiedotteet 05 Dec 2018

FCM Travel Solutions on jo kahdeksana vuonna peräkkäin nimetty World Travel Awards -gaalassa maailman johtavaksi matkahallintoyhtiöksi.

FCM TRAVEL SOLUTIONS - WORLD LEADING TMC

Tämänvuotinen seremonia pidettiin upeassa Pátio da Galéssa Lissabonissa ja tilaisuutta juonsi Sky Sportsin Ela Clark. Kilpailu oli tiukka: FCM:n lisäksi maailman johtavan matkahallintoyhtiön arvonimestä kilpailivat muiden muassa American Express Global Business Travel, BCD Travel, Carlson Wagonlit Travel sekä Corporate Travel Management.

FCM:n Global Marketing Manager Scott Alboni osallistui arvovaltaiseen illanviettoon ja vastaanotti palkinnon kaikkien FCM Travel Solutions -verkostoon kuulvien 97 maan puolesta.

FCM:n Global Managing Director Marcus Eklund: “Olen äärimmäisen ylpeä kaikkien FCM-kollegojen työstä tämän palkinnon saavuttamiseksi. Organisaatiomme menestyy nimenomaan henkilöstömme innon ja sitoutumisen ansiosta.”

”Tämä saavutus ei ole mikään pikkujuttu,  se osoittaa, että FCM on sitoutunut tuottamaan asiakkailleen esimerkillisiä palveluja”, hän lisää.

Matkailualan huippupalkintona tunnettu World Travel Awards juhlii ja palkitsee kaikkia matkailun ja turismin alueita. Palkintojen saajat valitaan äänestämällä, ja äänestämään pääsevät matkailun ja turismin ammattilaiset eri puolilta maailmaa. FCM on heidän mielestään 12 viime kuukauden aikana osoittanut olevansa huippuosaaja.