FCM toi Suomeen seuraavan sukupolven matkateknologian FCM Connectin

Lehdistötiedotteet 09 Oct 2018

FCM Travel Solutions on lanseerannut tänään Suomessa ja muissa Pohjoismaissa saumattomasti yhteen toimivan uuden sukupolven matkateknologiakokonaisuuden, joka yhdistää niin matkustajat, matkojen varaajat kuin matkahallinnosta vastaavat. FCM Connect on integroitu maailmanlaajuinen teknologiaympäristö, joka mahdollistaa matkustajien pääsyn samanaikaisesti useaan matkahallintoon liittyvään työkaluun, kuten online-työkaluun ja raportointi- tai turvallisuustyökaluun millä laitteella tahansa ja milloin tahansa

Meidän mielestämme teknologian on autettava asiakkaitamme siirtymään eteenpäin, ja seuraavan sukupolven teknologiamme FCM Connect on suunniteltu juuri tähän tarpeeseen.  Maailmanluokan kokonaisratkaisumme kattaa kaikki asiakkaidemme matkustustarpeet matkan varaamisesta hyväksymiseen, matkustajien paikantamiseen sekä raportointiin. Se tarjoaa myös paremman ja tehokkaamman matkustuskokemuksen, sanoo FCM Travel Solutionsin maajohtaja Anne-Marjut Väänänen

Ratkaisun ydin on FCM Connect HUB, joka tarjoaa yhdellä alustalla yhden sisäänkirjautumispisteen kaikille FCM:n johtaville teknologiatyökaluille analytiikasta hyväksymiseen, varaamiseen, turvallisuuteen, kustannusseurantaan ja FCM:n palkittuun chatpot SAM mobiili-innovaatioon. Kaikki työkalut kuten käyttöliittymäkin ovat helposti muokattavissa yrityksen tarpeisiin vaikka maakohtaisesti.

“Maailmanlaajuinen tuotekehitysyksikkömme kehittää ja testaa jatkuvasti uusia tuotteita ja ratkaisuja. FCM Connect on kehitetty asiakkaiden toiveiden perusteella vastaamaan nimenomaan suurten ja keskisuurten yritysten tarpeita. Ratkaisumme auttaa kaikkia liikematkustuksen osapuolia olemaan paremmin ja helpommin yhteydessä koko matkustusprosessin ajan ja tuo lisäksi luotettavuutta sekä läpinäkyvyyttä prosessin hallintaan”, jatkaa Väänänen.

FCM Connect on nyt saatavilla ja se voidaan räätälöidä globaalisti vastaamaan yritysten matkahallinnon tarpeita.